درباره ما
ملونی از سال 1390 با شناساییِ خلاء موجود در بازارِ یراقآلات و تجهیزاتِ انواع دکوراسیون و کمد، با کالاهای باکیفیت و زیبا وارد این بازار شد. از آن زمان طیف گستردهای از انواع دستگیره کابینت، قلاب لباس، جک، لولا، ریل، فیتینگ، پروفیل، تجهیزات داخل کمد، تجهیزات داخل کابینت، تجهیزات برقی و مکانیزم درب های ریلی در سبد محصولات ملونی قرارگرفتهاند.
آنچه ملونی را به یکی از مهمترین بازیگرانِ این بازار تبدیل کرده، تمرکز و حساسیت بالا روی ارائهی محصولات مدرن، براساس تکنولوژیِ روز و البته پاسخگویی به نیازهای زیباییشناسانهی مشتریان است. کسانی که در بازار دنبال نام و نشان ملونی میگردند، یا افراد فعال و اهلِ فن و باتجربه در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی هستند یا افرادی که تصمیم دارند خانه، آشپزخانه و یا محل کار خود را به شکلی زیبا و درخور بسازند.
ملونی همواره تلاش میکند پاسخگوی سلیقهی افرادی باشد که مشکلپسند و خواهانِ تکنولوژیِ روز هستند. ملونی میداند آنچه در واقع یک خانه، آشپزخانه یا فضای کار را لوکس و مدرن میسازد، مجموعهای از ویژگیهاست: زیبایی، کارایی، کیفیتِ بالای ساختِ قطعات و البته قابلیت مجموعهسازی و درکنار هم قرار دادنِ ایدههای همسان و یکدست.
از دیگر اقداماتِ ملونی برای غنا بخشیدن به بازار ایران اخذ نمایندگی انحصاری برند Unihopper Group لهستان است. اقدامی در جهت گسترش سبد محصولات و ارائهی هرچه بهتر و بیشتر آنچه شایستهی سلیقهی مشتریان است.
ملونی با افتخار و اعتماد کیفیت محصولات خود را تا سالها تضمین میکند.
مهدی سیدی، مدیر عامل
علیرضا امیری، رئیس هیئت مدیره
مهدی سیدی، مدیر عامل
علیرضا امیری، رئیس هیئت مدیره
بیانیهی ماموریت ملونی
ماموریت بیرونیِ ملونی پاسخگویی به سلیقههاییست که خواستارِ سبک زندگی مدرن و باکیفیت هستند. ملونی تلاش میکند با ارائهی سبدی دقیق و مطلوب از محصولات علاوه بر تامین نیازهای سلایق خاص، در راستای ارتقاء سلیقهی بصری و کیفی بازار بکوشد. ماموریت درونی و سازمانیِ ملونی توسعه و بهینهسازی کالاها چه از منظر کیفی و چه از منظر کمی است به این معنی که کیفیت کالاهای ارائه شده هر روز بهتر، سبدکالایی گستردهتر و هماهنگی با تکنولوژیهای مدرن همواره در حال توسعه خواهد بود.
چشم انداز ملونی
حفظ و ارتقاء جایگاه به عنوان معتبرترین شرکت تأمینکننده انواع یراقآلات و تجهیزات دکوراسیون در ایران و پیشرو در ارائه محصولات بهروز دنیا. در زمینهی چشمانداز آنچه حائز اهمیت است مفهومِ اعتبارِ برند است.
اعتباری که برند در این سالها نزد مشتریان و فروشندگان در هر دو بخشِ B2B و B2C به دست آورده است. این اعتبار با حفظ کیفیت و پاسخگویی (مبتنی بر برقراری ارتباط سازنده با مشتری) حفظ خواهد شد و به ملونی کمک خواهد کرد تا در آینده بتواند محصولات دیگری را زیر چتر برند خود قرار دهد و با بهرهگیری از همان اعتبار سهم بازار خود را گسترش دهد.