درباره ما

ملونی از سال ۱۳۹۰ با شناساییِ خلاء موجود در بازارِ یراق‌­آلات و تجهیزاتِ انواع دکوراسیون و کمد، با کالاهای باکیفیت و زیبا وارد این بازار شد. از آن زمان طیف گسترده‎‌­ای از انواع دستگیره کابینت، قلاب لباس، جک، لولا، ریل، فیتینگ، پروفیل، تجهیزات داخل کمد، تجهیزات داخل کابینت، تجهیزات برقی و مکانیزم درب های ریلی در سبد محصولات ملونی قرارگرفته‌­اند.

آنچه ملونی را به یکی از مهم­‌ترین بازیگرانِ این بازار تبدیل کرده، تمرکز و حساسیت بالا روی ارائه‌­ی محصولات مدرن، براساس تکنولوژیِ روز و البته پاسخگویی به نیازهای زیبایی­‌شناسانه‌­ی مشتریان است. کسانی که در بازار دنبال نام و نشان ملونی می­‌گردند، یا افراد فعال و اهلِ فن و باتجربه­ در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی هستند یا افرادی که تصمیم دارند خانه، آشپزخانه و یا محل کار خود را به شکلی زیبا و درخور بسازند.

ملونی همواره تلاش می‎‌­کند پاسخگوی سلیقه‌­ی افرادی باشد که مشکل­‌پسند و خواهانِ تکنولوژیِ روز هستند. ملونی می­‌داند آنچه در واقع یک خانه، آشپزخانه یا فضای کار را لوکس و مدرن می­‌سازد، مجموعه‌­ای از ویژگی­‌هاست: زیبایی، کارایی، کیفیتِ بالای ساختِ قطعات و البته قابلیت مجموعه­‌سازی و درکنار هم قرار دادنِ ایده­‌های هم­‌سان و یک­دست.

از دیگر اقداماتِ ملونی برای غنا بخشیدن به بازار ایران اخذ نمایندگی انحصاری برند Unihopper Group لهستان است. اقدامی در جهت گسترش سبد محصولات و ارائه­‌ی هرچه بهتر و بیشتر آنچه شایسته­‌ی سلیقه­‌ی مشتریان است.

ملونی با افتخار و اعتماد کیفیت محصولات خود را تا سال­‎‌ها تضمین می­‌کند.

بیانیه‌ی ماموریت ملونی

ماموریت بیرونیِ ملونی پاسخگویی به سلیقه­‎‌هایی‌­ست که خواستارِ سبک زندگی مدرن و باکیفیت هستند. ملونی تلاش می­‌کند با ارائه­‌ی سبدی دقیق و مطلوب از محصولات علاوه بر تامین نیازهای سلایق خاص، در راستای ارتقاء سلیقه­‌ی بصری و کیفی بازار بکوشد. ماموریت درونی و سازمانیِ ملونی توسعه و بهینه­‌سازی کالا­ها چه از منظر کیفی و چه از منظر کمی است به این معنی که کیفیت کالاهای ارائه شده هر روز بهتر، سبدکالایی گسترده‌­تر و هماهنگی با تکنولوژی­‌های مدرن همواره در حال توسعه خواهد بود.

چشم انداز ملونی

حفظ و ارتقاء جایگاه به عنوان معتبرترین شرکت تأمین‌کننده انواع یراق‌آلات و تجهیزات دکوراسیون در ایران و پیشرو در ارائه محصولات به‌روز دنیا. در زمینه­‌ی چشم­‌انداز آنچه حائز اهمیت است مفهومِ اعتبارِ برند است.

اعتباری که برند در این سال­‌ها نزد مشتریان و فروشندگان در هر دو بخشِ  B2B و B2C به دست آورده است. این اعتبار با حفظ کیفیت و پاسخگویی (مبتنی بر برقراری ارتباط سازنده با مشتری) حفظ خواهد شد و  به ملونی کمک خواهد کرد تا در آینده بتواند محصولات دیگری را زیر چتر برند خود قرار دهد و با بهره‌­گیری از همان اعتبار سهم بازار خود را گسترش دهد.