درباره ما
ملونی از سال ۱۳۹۰ با شناساییِ خلاء موجود در بازارِ یراقآلات و تجهیزاتِ انواع دکوراسیون و کمد، با کالاهای باکیفیت و زیبا وارد این بازار شد. از آن زمان طیف گستردهای از انواع دستگیره کابینت، قلاب لباس، جک، لولا، ریل، فیتینگ، پروفیل، تجهیزات داخل کمد، تجهیزات داخل کابینت، تجهیزات برقی و مکانیزم درب های ریلی در سبد محصولات ملونی قرارگرفتهاند.
آنچه ملونی را به یکی از مهمترین بازیگرانِ این بازار تبدیل کرده، تمرکز و حساسیت بالا روی ارائهی محصولات مدرن، براساس تکنولوژیِ روز و البته پاسخگویی به نیازهای زیباییشناسانهی مشتریان است. کسانی که در بازار دنبال نام و نشان ملونی میگردند، یا افراد فعال و اهلِ فن و باتجربه در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی هستند یا افرادی که تصمیم دارند خانه، آشپزخانه و یا محل کار خود را به شکلی زیبا و درخور بسازند.
ملونی همواره تلاش میکند پاسخگوی سلیقهی افرادی باشد که مشکلپسند و خواهانِ تکنولوژیِ روز هستند. ملونی میداند آنچه در واقع یک خانه، آشپزخانه یا فضای کار را لوکس و مدرن میسازد، مجموعهای از ویژگیهاست: زیبایی، کارایی، کیفیتِ بالای ساختِ قطعات و البته قابلیت مجموعهسازی و درکنار هم قرار دادنِ ایدههای همسان و یکدست.
از دیگر اقداماتِ ملونی برای غنا بخشیدن به بازار ایران اخذ نمایندگی انحصاری برند Unihopper Group لهستان است. اقدامی در جهت گسترش سبد محصولات و ارائهی هرچه بهتر و بیشتر آنچه شایستهی سلیقهی مشتریان است.
ملونی با افتخار و اعتماد کیفیت محصولات خود را تا سالها تضمین میکند.
بیانیهی ماموریت ملونی
ماموریت بیرونیِ ملونی پاسخگویی به سلیقههاییست که خواستارِ سبک زندگی مدرن و باکیفیت هستند. ملونی تلاش میکند با ارائهی سبدی دقیق و مطلوب از محصولات علاوه بر تامین نیازهای سلایق خاص، در راستای ارتقاء سلیقهی بصری و کیفی بازار بکوشد. ماموریت درونی و سازمانیِ ملونی توسعه و بهینهسازی کالاها چه از منظر کیفی و چه از منظر کمی است به این معنی که کیفیت کالاهای ارائه شده هر روز بهتر، سبدکالایی گستردهتر و هماهنگی با تکنولوژیهای مدرن همواره در حال توسعه خواهد بود.
چشم انداز ملونی
حفظ و ارتقاء جایگاه به عنوان معتبرترین شرکت تأمینکننده انواع یراقآلات و تجهیزات دکوراسیون در ایران و پیشرو در ارائه محصولات بهروز دنیا. در زمینهی چشمانداز آنچه حائز اهمیت است مفهومِ اعتبارِ برند است.
اعتباری که برند در این سالها نزد مشتریان و فروشندگان در هر دو بخشِ B2B و B2C به دست آورده است. این اعتبار با حفظ کیفیت و پاسخگویی (مبتنی بر برقراری ارتباط سازنده با مشتری) حفظ خواهد شد و به ملونی کمک خواهد کرد تا در آینده بتواند محصولات دیگری را زیر چتر برند خود قرار دهد و با بهرهگیری از همان اعتبار سهم بازار خود را گسترش دهد.