معرفی انواع آرام بند درب

آرام بندها ابزارهای مهمی هستند که به شما کمک می ‌کنند تا درب ‌های خود را با آرامش و راحتی باز و بسته کنید. انتخاب صحیح آرام بند درب می ‌تواند به افزایش ایمنی، کارایی و ظاهر زیبایی در منزل یا محل کار شما کمک کند.

اگر شما هم از صدای بلند بسته شدن درب بیزارید و می خواهید از این صدای مزاحم راحت شوید، به شما پیشنهاد می کنیم از آرام بند درب استفاده کنید. این محصول کاربردی باعث می شود تا درب ها با سرعت کم تری بسته شوند در نتیجه در هنگام باز و بسته کردن درب، صدایی شنیده نمی شود.

البته این محصول نه تنها صداهای مزاحم را حذف می کند بلکه بر طول عمر درب و لولا های آن نیز تأثیر می گذارد. در این مقاله از ملونی قصد داریم تا انواع آرام بندهای خود را به شما معرفی کنیم.

انواع آرام بند درب

با وجود این که به نظر می رسد آرام بند قطعه ای ساده باشد اما دارای انواع مختلفی است. در ادامه هر یک از آرام بندهایی که می توانید به واسطه نمایندگان ملونی آن ها را تهیه کنید، معرفی خواهند شد.

آرام بند کلیپس دار

این نوع از آرام بندها کلیپسی دارند که به عنوان ضامن عمل می کند و با فشردن آن پایه و بدنه لولا از هم جدا می شوند.

آرام بند پایه خطی

یکی از ویژگی های آرام بندهای پایه خطی سه بعدی بودن آن ها است. ویژگی سه بعدی بودن باعث قابلیت رگلاژ در جهت های بالا، پایین، جلو و عقب در لولای کابینت می شود.

گازور آرام بند

تمام قطعاتی که در طراحی و تولید این نوع از آرام بندها استفاده می شود، در برابر تماس یا آب مقاوم هستند.

جمع بندی

اگر شما هم برای خرید آرام بندهای درب متقاعد شده اید، به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید انواع محصولات مناسب برای کابینت به سایت ملونی مراجعه کنید. در این مجموعه محصولات مختلفی مانند تجهیزات برقی، ملزومات داخل کمد، وسایل مربوط به داخل کابینت، انواع جک، قلاب لباس و ریل عرضه شده است. با خرید لولای کابینتی آرام بند از ملونی می توانید درب های کابینت را به این فناوری پر سود مجهز کنید. در قسمت مجله ملونی نیز مقالات بسیار کاربردی و مفیدی در اختیار شما قرار گرفته است که با مطالعه آن ها، اطلاعات بسیار مفیدی به دست می آورید.

منبع: ملونی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *