یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های ملونی، توسعه و بهینه‌سازی کالا‌ها، چه از منظر کیفی و چه از منظر کمی است؛ به این معنی که کیفیت کالا‌های ارائه شده هر روز بهتر، سبد کلایی گسترده تر و هماهنگی با تکنولوژی‌های مدرن، همواره در حال توسعه خواهد بود.
از این رو، حضور در نمایشگاه‌ها این فرصت را برای ملونی مهیا می‌کند تا با مخاطبان خود ارتباط گرفته و در جهت نیاز سنجی بازار و  در راستای فراهم‌آوری سبدی دقیق و مطلوب، بکوشد.

شرکت در ششمین سمپوزیوم ترمه رسانه نیز یکی از راه‌های رسیدن به این مهم برای ملونی بود.
ششمین سمپوزیوم ترمه رسانه در تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱ شهریور ماه به مدت چهار روز در هتل اسپیناس پالاس با حضور برند‌های مطرح در حوزه معماری برگزار شد و ملونی یکی از شرکت کنندگان در این رویداد بود.

در نمایشگاه ترمه رسانه هر ساله آخرین دستاورد‌ها و متریال‌های با کیفیت صنعت ساختمان از برند‌های ایرانی و خارجی، محصولات هایتک، پوشش‌های گیاهی خاص، دیوارهای بتنی طراحی شده، سیستم‌های هوشمند ساختمانی، برنامه‌ها و نرم‌افزار‌های نوین ساختمان و معماری عرضه می‌گردد و این نمایشگاه امسال با موضوع در ستایش وضعیت، روایت گذار در معماری معاصر ایران برگزار شد، که در ادامه خلاصه‌ای از دلیل اهمیت این موضوع را که ترمه رسانه، خود، به آن اشاره کرده است را آورده‌ایم:
اکنون که در حال گذار از صده  قبلی و ورود به صده جدید هستیم، لازم است نگاهی به “وضعیت” معماری داشته باشیم و در واقع “وضعیت” معماری را در سطح جهانی بررسی نماییم و در نهایت ببینیم معماری و معماران ایرانی در کجای این وضعیت  قرار دارند..
به طور مختصر لازم است دریابیم “کجای کاریم؟”، و در نهایت وضع کنونی، لایق ستایش است یا نکوهش!

در همین راستا ملونی نیز خود را در  ورطه آزمایش قرار داد تا در‌یابد “وضعیت” شرکت و محصولات، در نگاه مخاطبان  چگونه است، چرا که همیشه  برای ملونی نیاز مخاطبان و سیر تحول سلیقه‌ی آن‌ها، دغدغه‌ای ‌اساسی‌ست که حضور در نمایشگاه‌ها، بستر شناخت هر چه بیشتر مخاطبان را فراهم آورده و باعث می‌شود طبق آن‌ها تصمیماتی کلان اتخاذ گردد.

خوشبختانه بازدید بیش از ۱۰۰۰ نفر از اقشار مختلف اعم از معماران، سازندگان، تولیدکنندگان کمد و کابینت و مصرف‌کنندگان نهایی به ما خاطر نشان کرد که در این سال‌ها با خدمت صادقانه‌ی خود  توانسته‌ایم  جایگاه‌مان را نزد مخاطبان‌مان تثبیت نماییم.

از آن جایی که حفظ و ارتقا جایگاه به عنوان معتبر‌ترین شرکت تامین‌کننده انواع یراق‌آلات و تجهیزات دکوراسیون در ایران چشم انداز ماست، برای‌مان بسیار حائز اهمیت است تا در نمایشگاه‌هایی از این قبیل شرکت کنیم تا بتوانیم با مخاطبان خود ارتباطی نزدیک داشته باشیم.

این ارتباط به ملونی کمک می‌کند تا  نیاز‌ و دغدغه مخاطبان خود را از نزدیک لمس کرده و بر آن شود که تامین کننده این نیاز‌ها به بهترین نحو ممکن باشد.

در دنیای مدرن امروز، توجه به سادگی، کار‌آیی و سهولت در استفاده، از مهم ترین ویژگی‌ها برای محصولاتی‌ست که سعی در ایجاد جایگاه، نزد مخاطبان برای خود دارند، از این رو و با توجه به این‌که ترویج زندگی مدرن یکی از اهداف اساسی ملونی‌ست،  ملونی سعی دارد با حضور خود در نمایشگاه‌ها، با توجه به کوچک‌ترین جزئیات در نوع غرفه‌سازی و هم‌چنین ارائه خدمات خود، المان‌های زندگی مدرن را در ذهن مخاطبان خود نهادینه سازد.

امید به آن‌که در نمایشگاه‌های بعدی شاهد حضور شما در کنار خود باشیم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.