یراق آلات کابینت یکی از جزئیات مهم و بی‌ نقص در دکوراسیون آشپزخانه می‌ باشد. این اکسسوری‌ ها که ب ه‌طور معمول در کابینت‌ ها و در های آشپزخانه نصب می‌شوند، نقش حیاتی در کارکرد و زیبایی آشپزخانه ایفا می‌کنند.

به‌ طور کلی، انواع یراق آلات کابینت با ایجاد تسهیل در کارکرد و بهبود ظاهر آشپزخانه، به این فضا زیبایی و کارایی بیشتری می‌ بخشند. انتخاب این نوع اکسسوری ‌ها با دقت و شناخت از نیاز ها و سبک دکوراسیون آشپزخانه، می‌تواند بهترین اثر و نتیجه را در دکوراسیون داخلی این محیط حیاتی ایجاد کند.

ملونی یکی از برندهای معروف و فعال در زمینه یراق آلات و تجهیزات کابینت، به دلیل طراحی‌ های خلاقانه‌ خود، می‌تواند به زیبایی و کارایی آشپزخانه‌ شما اضافه کند. انتخاب این برند، نشان‌ دهنده‌ توجه به جزئیات و کیفیت در دکوراسیون داخلی می باشد. با تهیه انواع یراق آلات ملونی می ‌توانید آشپزخانه‌ خود را به یک فضای زیبا و جذاب تبدیل کنید و از لحظات خوش در این مکان لذت ببرید. در ادامه این مقاله شما را با انواع یراق آلات ملونی آشنا خواهیم کرد.

یراق آلات کابینت چیست؟

یکی از تجهیزات عمومی که در انواع آشپزخانه به کار گرفته می شود، کابینت ها هستند. نوعی از ابزار کمکی که در جهت نظم دهی و سامان بخشی به فضا های درونی نقش بسزایی ایفا می کنند. البته شایان ذکر است که استفاده از این تجهیزات به فضای درونی آشپزخانه ها محدودیت پیدا نمی کند، بلکه در حال حاضر، در فضا هایی از جمله سرویس ‌های بهداشتی، انبار و حتی اتاق خواب به کار گرفته می شوند.

انواع یراق آلات در طرح ها و مدل های مختلف ساخته می شوند و در هنگام نصب کابینت های آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت لوازم جانبی مونتاژ بوده که به عنوان بخش هایی با بیشترین استفاده شناخته شده اند. نکته قابل توجه در مورد این گروه از تجهیزات جانبی، میزان کیفیت و زیبایی آن ها خواهد بود. بنابراین نه تنها باید ظاهر مناسبی داشته باشند، بلکه به واسطه استفاده مکرر از کابینت، بایستی از دوام و ماندگاری مطلوبی نیز برخوردار باشند.

انواع یراق آلات ملونی

تجهیزات و لوازم جانبی گوناگونی برای ساخت انواع کابینت یا کمد به کار گرفته می ‌شوند. از مهم ترین انواع یراق آلات کابینت می ‌توان به جک، لولا، ریل و دستگیره اشاره نمود. این گروه از لوازم جانبی معمولاً از متریال فلزی تهیه می شوند. از این رو یک نمونه با کیفیت بایستی در کنار داشتن خصلت ضد زنگ، در برابر فرسودگی، ساییدگی و یا شکستگی مقاومت داشته باشد.

در انتخاب یراق آلات مناسب جهت مونتاژ بخش های اصلی یک کابینت، در کنار داشتن کیفیت ساختاری مناسب، بایستی به ظاهر آن نیز توجه نمود. در انواع یراق آلات معرفی شده، داشتن یک رنگ و ظاهر هماهنگ با اجزای موجود در محیط درونی آشپزخانه نیز اهمیت وافری دارد. این نکات در هنگام انتخاب و خرید لوازم جانبی مورد نظر، حائز اهمیت هستند.

جک

یکی از یراق آلات کابینت که در فرایند باز و بسته نمودن درب ها دخیل خواهد بود، جک کابینت است. در حال حاضر این گروه از لوازم جانبی از فولاد مقاوم و ضد زنگ یا پلاستیک و آلیاژ برنجی ساخته می شود. در طراحی آن ها دو مدل پرکاربرد پمپی و اتوبوسی به چشم می خورد. انتخاب یکی از انواع جک ها متناسب با وزن یا سطح درب صورت می گیرد. بزرگتر شدن درب کابینت نیازمند به کار گیری جکی با قدرت بالا تر خواهد بود.

لولا

در مونتاژ درب کابینت و اتصال آن با بدنه ثابت، از انواع لولا یا بلبرینگ های مکانیکی استفاده می شود. این گروه از یراق آلات مانند مفصل های استخوانی عمل می نمایند و برای چرخیدن درب در یک زاویه مشخص کارآمد هستند. لولای کابینت ملونی در انواع متفاوتی مانند گازور آرام بند، پایه خطی آرام بند، آؤام بند کلیپس دار و … تولید می شود.

ریل

یکی دیگر از انواع یراق آلات که سهم گسترده ای در زمینه باز و بسته شدن کشو های کابینتی دارند، انواع ریل و متعلقات وابسته به آن هستند. در واقع، این گروه از لوازم جانبی زمینه حرکت آسان انواع درب های کشویی را فراهم می نمایند و در مدل های گوناگون ساچمه ‌ای ، تاندم، مخفی و … موجود هستند. به طور کلی، این گروه از لوازم جانبی به صورت شیار هایی در بدنه محصول جای می گیرند.

دستگیره کابینت

انواع درب های لولایی و کشویی یک کابینت مجهز به دستگیره مناسبی جهت باز و بسته شدن هستند. به طور کلی دستگیره ها در زمره اصلی ترین یراق آلات کابینت گنجانده می شوند.  این بخش به واسطه قرار گرفتن در سطوح بیرونی کابینت بایستی از ظاهر زیبایی بهره ببرد. ضمن این که توجه نمودن به کاربردی بودن و میزان ماندگاری یا استحکام آن ها نیز در اولویت قرار می گیرد.

بهترین برند برای تهیه انواع یراق آلات کابینت

اگر به دنبال یک برند حرفه ای و معتبر در زمینه تهیه انواع یراق آلات کابینت هستید، شرکت ملونی می تواند به شما کمک نماید. در حقیقت، ملونی با داشتن بیش از ده سال سابقه در زمینه ارائه انواع یراق آلات و تجهیزات کمد و کلوزت فعالیت گسترده ‌ای دارد. ضمن این که محصولات متنوعی را روانه بازار نموده است.

این شرکت، به عنوان بهترین برند، تجهیزات جانبی گوناگونی را مطابق با نیاز مخاطبان خود ارائه می نماید. در کنار این موضوع، به عنوان یکی از نمایندگان انحصاری محصولات با کیفیت شرکت یونی هوپر نیز فعالیت می ‌نماید. بدین طریق، در داخل کشور، انواع یراق آلات با کیفیت را به دست مخاطبان و نیازمندان خود می رساند. ضمن این که برای انواع محصولات خود گارانتی ۵ ساله ارائه می نماید و بدین صورت کیفیت آن ها را تضمین می نماید.

با کمک محصولات ارائه شده از این شرکت می توانید کابینت هایی ماندگار، همراه با طول عمر بالا و هزینه تمام شده مناسب تهیه کنید. به عبارتی دیگر، تجهیزاتی لوکس تلقی می ‌شوند که متناسب با شرایط زندگی مدرن طراحی شده اند. در حقیقت، به عنوان یکی از تجهیزات کارآمد در زمینه طراحی دکوراسیون و خلق فضا های لوکس دخیل هستند.

سخن پایانی

بدون شک، به همان اندازه که بدنه یک کابینت قابل توجه است، انواع یراق آلات به کار رفته در روند ساخت آن نیز با اهمیت خواهد بود. در این زمینه، ملونی به شما کمک نموده است و با ارائه محصولات بی نظیر و بی رقیب، کار شما را ساده کرده است. تجهیزاتی که در کنار زیبایی، از اصالت و کیفیت بی‌ همتایی بهره می برند. بنابراین، در روند انتخاب و خرید آن ها با مشکلی مواجه نخواهید شد. بدین طریق لوازم جانبی ایده آلی را جهت مونتاژ بخش های مختلف کمد و کابینت در اختیار گرفته و محصولاتی با طول عمر بالا را تولید می نمایید.

شما می توانید برای تهیه محصولات مورد نظر خود از برند ملونی از طریق نمایندگان این شرکت در سراسر کشور اقدام به خرید کنید.

منبع : ملونی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *