در این مقاله جامع، بهترین انواع دستگیره‌های کابینت را برای خانه‌ تان کشف خواهید کرد. این مقاله به شما توصیه ‌ها و نکات کاربردی ارائه می‌دهد تا بتوانید دستگیره‌های کابینتی که ترکیبی از عملکرد و زیبایی را به‌ همراه دارند را انتخاب کنید. انتخاب یک دستگیره کابینت خوب و مناسب، می تواند چند پله به مدرن بودن آشپرخانه تان کمک کند، اما باید بدانید چه نوع دستگیره ای برای خرید بهتر است که در کنار کیفیت، زیبایی را هم در بر داشته باشد. برای آگاهی از انواع دستگیره کابینت با ملونی همراه باشید.

اهمیت انتخاب دستگیره کابینت

شاید فکر کنید در خرید کابینت، اگر تمام موارد مورد نظر از جمله چوب خوب، تعداد قفسات، رنگ و غیره مورد تایید باشد، دیگر چیزی برای توجه وجود ندارد. در صورتی که اشتباه می کنید! شما بعد از خرید کابینت، بیشترین ارتباطی که با آن دارید از طریق دستگیره هایش است؛ پس حتما یکی از رکن های مهم در خرید محسوب می شود.

دستگیره ها برای راحت تر کردن کار افراد در جهت باز و بسته کردن درب کابینت طراحی شده است، اما نباید از زیبایی و جلوه ای که به ظاهر کابینت ها می دهد، غافل شویم. پس هنگام خرید، دقت کنید، دستگیره ای را که بر می گزینید با جنس و رنگ کابینت ها مطابقت داشته باشد و راه دست آسانی را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

در ضمن اگر شما هم جزو کسانی هستید که به ریز جزئیات توجه ویژه ای می کنید، پیشنهاد ما این است که از اهمیت دستگیره غافل نشوید؛ چرا که اگر مطابقا باب میل شما نباشد، بعد از مدتی حتی ممکن است دیگر از خود کابینت ها هم خوشتان نیاید!

انواع دستگیره کابینت

اگر قصد دارید کابینتی با سبک خاص بسازید یا تنوعی در طرح و رنگ کابینت هایتان اعمال کنید که جلوه زیبا تری داشته باشد، یشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید. خیلی ها هستند که فکر می کنند برای داشتن یک کابینت خاص، زیبا بودن بدنه آن کافی است. در صورتی که اصلا این طور نیست؛ به خاطر داشته باشید همیشه جزئیات هستند که کلیت کار را زیبا و منحصر به فرد نشان می دهند.

حال که با اهمیت این دستگیره ها آشنا شدیم، با ما همراه باشید تا شما را با برخی از دستگیره های ملونی آشنا کنیم.

سرامیکی

از پرمصرف ترین و پرکاربرد ترین دستگیره ها، دستگیره سرامیکی است. تنوع بالا در رنگ و مدل این سبک باعث شده افراد تمایل زیادی برای داشتن آن بر روی کابینت های آشپزخانه شان داشته باشند.

این مدل نه سنگین است و نه احتمال ضرب دیدن و شکستن دارد.

بیشتر بدانید: دستگیره شاخه ای مخفی

نحوه انتخاب دستگیره کابینت آشپزخانه

همان طور که احتمالا می دانید، آشپزخانه هم مانند بخش های دیگر خانه، دو سبک دارد: سنتی و مدرن. اگر انتخاب شما نوع اول است، نباید معیار انتخاب وسایلتان، جدید و به روز بودن آن ها باشد؛ بلکه بهتر است از گزینه هایی با کیفیت خوب اما ظاهر سنتی بهره ببرید. و در مقابل سبک مدرن هم باید خارج از قاعده های سنتی باشد.

قبل از انتخاب دستگیره فراموش نکنید یکی از دو سبک بالا را برای چیدمان دکوراسیون آشپزخانه تان در نظر بگیرید تا خریدتان مطابق با آن پیش رود؛ چرا که داشتن هماهنگی بین وسایل آشپزخانه رکن مهمی است.

علاوه بر ظاهر باید به موارد دیگر هم توجه کنید، مثلا: اگر حس می کنید باز و بسته کردن درب ها برای تان سخت است، ترجیحا از دستگیره های کوچک استفاده نکنید و آن را با سبکی بزرگ تر جایگزین کنید. با این روش، هم استحکام دستگیره در برابر گرفتن حفظ می شود و هم شما راه دست راحتی دارید.

اگر روی کار نبودن وسایل جزئی برایتان معیار زیبایی محسوب می شود، بهتر است یا دستگیره های بسیار کوچک دکمه ای و یا مگنتی پنهان را انتخاب کنید. با این روش، هم کارتان راه افتاده است و هم توانسته اید زیبایی و سادگی را مهمان آشپزخانه تان کنید.

جمع بندی

ما سعی داشتیم با معرفی انواع دستگیره ها و راهنمایی هایی در جهت داشتن بهترین و شیک ترین آن ها، زیبایی را به خانه های شما بیاوریم؛ اما قصه همین جا تمام نمی شود! در اتمام کار قصد داریم یکی از با تجربه ترین و بهترین شرکت هایی که می توانید برای خرید کابینت به آن ها اعتماد کنید را معرفی کنیم.

شرکت ملونی از سال ۱۳۹۰ در زمینه یراق آلات کابینت و تجهیزات کمد شروع به فعالیت کرده است. از آن زمان تا به حال، روز به روز بر تنوع محصولاتشان افزوده می شود و کیفیت کارشان بالاتر می رود. از میزان تجربه و دقت بالای این شرکت می توان به این اشاره کرد که علاوه بر داشتن سبک و برند خودشان، نمایندگی انحصاری محصولات یونی هوپر شرکت لهستان را هم بر عهده دارند.

این شرکت دارای ۱۲۸ نمایندگی در ایران، عددی حدود ۴۰۰۰ پروژه به اتمام رسیده و ۸۰۰۰ نوع محصول را با تنوع مختلف در پرونده فعالیتشان ثبت کرده اند. پس اگر شما هم قصد دارید زیبایی و خاص بودن را به کابینت یا کمد خود هدیه دهید، با نمایندگان این شرکت در ارتباط باشید تا از طریق آن ها محصولات ملونی را تهیه کنید.

منبع : ملونی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *