دستگیره مخفی کابینت یکی از اکسسوری‌ های مدرن و منحصر بفرد در دکوراسیون آشپزخانه می باشد. این نوع دستگیره کابینت، به‌ طور معمول در درها و کشوهای کابینت نصب می‌شوند و با طراحی‌ های زیبا و مخفی، زیبایی و کارایی کابینت‌ها را افزایش می‌ دهند.

دسـتگیره مخفی کابینت به ‌صورتی طراحی می‌شود که قسمت اصلی آن در داخل کابینت قرار گرفته و فقط بخش کوچکی از آن بر روی در مشاهده می‌ شود. این طراحی منحصر بفرد باعث می‌ شود دستگیره ‌ها به‌ صورت مخفیانه و یکپارچه با سطح کابینت‌ ها ظاهر شوند و به دکوراسیون آشپزخانه زیبایی خاصی ببخشند.

محصولات برند ملونی با استفاده از مواد با کیفیت و استاندارد های بالا تولید می ‌شوند. این برند با توجه به نیازها و سلیقه‌ های مختلف مشتریان، دستگیره‌ کابینت ، ریل‌ ها، جک ها و سایر اکسسوری ‌ها را ارائه می‌ دهد.

انتخاب محصولات برند ملونی، نشان‌ دهنده‌ دقت و ذوق شما در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه خواهد بود و می توانید لحظات خوش و خاطره‌ انگیز‌ی را در این فضای مهم خانه سپری کنید. این برند با دقت در تولید محصولات، انتخابی مناسب و هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه ‌ها محسوب می ‌شود.

دستگیره های مخفی کابینت

دستگیره های مخفی کابینت نوع جدیدی از طراحی دستگیره کابینت است که ظاهری مدرن را به آشپزخانه می بخشد.  در طراحی این مدل  شاخه ها با توجه به اندازه درب کابینت به صورت افقی یا عمودی برش داده شده و روی بدنه یا درب کابینت نصب می شوند. این محصول اغلب در کشو و کابینت های زمینی قابل اجرا بوده و توسط یک فضای خالی، باز و بسته شدن درب کابینت  را فراهم می کند.

انواع دستگیره مخفی کابینت

امروزه طراحی و ساخت انواع کابینت از اهمیت زیادی در بین مشتریان آن برخوردار است. هنگام طراحی کابینت، طراحی دستگیره آن به اشکال  و انواع مختلفی صورت گرفته و از میان انواع این محصول، نوع مخفی آن با توجه به ویژگی هایی که دارد از محبوبیت بسیار خاصی در بازار برخوردار است. در این مقاله به معرفی جدیدترین دستگیـره مخفی کابینت خواهیم پرداخت، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع این محصول با ما همراه باشید.

دستگیره مخفی مدل L

این نوع دستگیره مخفی همانطور که از اسم آن مشخص است، به شکل L انگلیسی می باشد و معمولا برای درب های ریلی کمد و کابینت مناسب می باشد.

دستگیره مخفی مدل U

این مدل نیز به شکل U انگیسی است و در هم راستا با کابینت به صورت عمودی نصب می شود.

دستگیره مخفی مدل H

این مدل از دستگیره مخفی نیز به صورت عمودی یا موازی با درب کابینت نصب می شود و برای درب کابینت و کمد های ریلی متناسب می باشد.

بهترین برند برای تهیه دسـتگیره مخفی کابینت

برای تهیه هر نوع محصولی بهتر است که از یک برند معتبر اقدام به تهیه محصول مورد نظر خود کنید. یکی از معتبرترین برند ها در زمینه تجهیزات و یراق آلات کابینت، برند ملونی می باشد. این برند با توجه زیادی که بر روی کیفیت محصولات خود دارد توانسته است به یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین برند ها تبدیل شود. ملونی جهت اطمینان خاطر مشتریان خود برای محصولاتش ۵ سال گارانتی در نظر گرفته است.

نتیجه گیری

دستگیره های مخفی کابینت یکی از بهترین طرح های این کالا بوده که ظاهری مدرن را به آشپزخانه می بخشد. این محصول در انواع و اشکال مختلفی تولید شده و شما می توانید با توجه به علایق شخصی خود و دکوراسیون آشپزخانه انواع مختلفی از دستگیره های مخفی کابینت را انتخاب کنید.  شما می توانید جهت تهیه دستگیره شاخه ای مخفی از برند ملونی  به این سایت ملونی مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را از طریق نمایندگان ملونی سفارش دهید.

منبع : ملونی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *